Från otränad till toppform på fem månader!

tisdag 3 maj 2011

Bästa träningskompisen

Jag har aldrig riktigt gillat det där att jogga ihop med någon annan. Då ska man prata och det klarar jag inte för då blir jag för anfådd, eller så ska man vara tyst då men det kan kännas lite konstigt. Däremot kan det ju bli lite roligare och man kan pusha varandra. Så jag har hittat den perfekta träningskompisen! Han har ingen större lust att prata, springer i lite varierande hastighet, snabbare ibland lite långsammare ibland, bara att följa med helt enkelt. Nackdelen kan vara att han vill stanna ibland för att nosa, titta och kissa... Men det  är ok. Han verkar alla fall också tycka att det är roligt! Synd att vi bor i olika städer...

               
Möt min träningskompis Athos!

1 kommentar:

  1. Då har man en till anledning att ge sig ut också eftersom hunden måste ut då och då...

    SvaraRadera