Från otränad till toppform på fem månader!

tisdag 3 maj 2011

Har inte på något vis gett upp ska ni veta

I know, det är fantastiskt länge sen nu som jag uppdaterade här. Tänker inte försöka räkna upp bortförklaringar och ursäkter för det. Det fina med en blogg är att man får skriva hur ofta man vill, visst? Men jag är såklart fast besluten att slutföra det här cykelprojektet och har nu lite drygt sex veckor på mig att förebereda mig. Det går väl lite så där för tillfället. Jag har lyckats hålla igång träningen med flera pass i veckan sen januari och är faktiskt stolt över det. Däremot har jag inte cyklat så mycket utomhus som jag borde ha gjort. Men de gånger jag faktiskt kommit ut har det alla fall känts helt ok. Men nu nu nu är det dags. Så. Keep following.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar