Från otränad till toppform på fem månader!

tisdag 11 januari 2011

Välkommen till min nya blogg!

Jag älskar att träna. Men under hösten har jag i princip inte tränat alls, då jag var borta i princip torsdag till måndag hela hösten så det blev inte så många dagar över. Det är en dålig ursäkt, för man kan träna om man vill. Det handlar bara om prioriteringar. Jag prioretarade inte det i höstas. Så efter ett halvår med bara en timmes tennis i veckan och lite sporadisk jogging då och då är det nu dags att prioritera träning igen.

Jag älskar också utmaningar. Utmaningen jag står inför just nu är alltså 30 mil på cykel, på ett och samma dygn. Vätternrundan 2011. Jag är jätteladdad och ser fram emot torsdag då jag ska köpa träningskort och kan sätta igång med träningen. Under våren kommer jag att blogga om träning, cykling och kanske lite annat. Följ med om ni vill!


Som tur är är det inte på den här cykeln jag ska cykla runt Vättern. Men det var den enda cykelbilden jag hade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar