Från otränad till toppform på fem månader!

tisdag 1 mars 2011

Mars!

Jag tror man måste få ha en svacka ibland. Bara för att sedan vara ännu mer laddad och sugen på att köra hårt igen. Startade veckan med ett superjobbigt spinningpass igår. Kommer bli ännu roligare när jag köpt riktiga spinningskor... Ska försöka hinna ner och kolla på det i eftermiddag.

Idag är det alltså mars. Nästa vecka börjar period 3 i min träningsplan, vilket betyder att det är dags att höja träningen ett ytterligare steg. Det känns bra, jag är nog redo för det.

Veckans höjdpunkt är lördag! Då åker vi till Romme för ännu en dag i skidbacken :)

1 kommentar:

  1. Romme blir kanonkul! Har du hunnit titta mer på spinningskor än? Det har inte jag, men det skulle ju vara kul att ha snart känner jag! Kram

    SvaraRadera